Monday, January 5, 2015

✈ Bye Bye 2014 ✈



Πάει πέρασε το 2014 ... 

Τελικά αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι ο χρόνος περνάει τόσο μα τόσο γρήγορα. 
Δεν σκεφτόμαστε ότι κάθε μέρα που ξυπνάμε μπορεί να είναι εκείνη η μέρα που θα αλλάξουμε κάτι, εκείνη που θα πεις "θα γίνω καλύτερος άνθρωπος" και ότι είναι "στο χέρι μου να πετύχω τους στόχους μου, να κυνηγήσω τα όνειρα μου".. Πολλές φορές ξεχνάμε και θάβουμε τα όνειρά μας κάτω από την απαισιοδοξία. Δεν λέω πως πρέπει να είσαι 365 μέρες το χρόνο χαμογελαστός ή ότι κάθε μέρα όλα θα μας είναι ρόδινα αλλά αυτό που πρέπει όλοι μας να κάνουμε είναι να δούμε το κάθε πρόβλημα, την κάθε δυσκολία, τον κάθε τσακωμό με την άλλη πλευρά του νομίσματος.. εκείνη την πλευρά που είναι πιο "λαμπερή".

Η χρονιά που πέρασε μπορώ να πω, πως μου δίδαξε πολλά και έτσι θα πρέπει να νιώθετε και εσείς όταν κάνετε τον απολογισμό σας για το 2014. Ήταν μια δημιουργική χρονιά, με τις χαρές, τα ταξίδια, το άγχος και τις επιτυχίες της.Άποψή μου είναι κάθε μέρα που ξυπνάς να νιώθεις όμορφα για αυτό που είσαι και για αυτό που κάνεις είτε αυτό είναι η δουλεία σου, είτε η σχολή σου, είτε οποιαδήποτε ασχολία σε γεμίζει. 

Μιας και έχω αυτό το blog 2 χρόνια και κάτι , θέλω να μοιραστώ μαζί σας την άποψη μου. Μόδα δεν είναι μόνο τα ρούχα ή το μακιγιάζ ή τα αξεσούαρ, είναι αυτό που είσαι εσύ μέσα από τον συνδυασμό τους. Την μόδα την δημιουργείς εσύ μέσα από τις τάσεις κάθε εποχής. Είναι ένας τρόπος έκφρασης! Αυτό είναι η μόδα για εμένα..και αυτό θα συνεχίσω να σας δείχνω μέσα από το Despinlicious το 2015 

Στο σημερινό ποστ, αποφάσισα να διαλέξω μία φωτογραφία για κάθε μήνα του 2014! 





Και να αγαπάς αυτό που είσαι & εκείνους που είναι κοντά σου!


♡   deppy ♡ 






No comments:

Post a Comment