Sunday, August 24, 2014

Nafplio by night





Το προηγούμενο Παρασκευό-Σαββατό-Κύριακο είχα πάει στο ΥΠΕΡΟΧΟ Ναύπλιο.. 
Δεν ήταν η πρώτη φορά μιας και έχω πάει άπειρες φορές, αλλά αυτή την φορά πέρασα τόσο όμορφααα μα τόσο όμορφα! Είχαμε την ευκαιρία να δούμε το ηλιοβασίλεμα με θέα το Μπούρτζι, να περπατήσουμε στα σοκάκια το βράδυ &να σταματήσουμε σε όοολαα τα μαγαζάκιαα! 
Την Παρασκευή γιόρταζα και όπως θα έχεις καταλάβει και από το facebook η τσαντούλα μου Paul's Boutique είναι ένα από τα δώρα μου!! Επιπλέον, το horseshoe κολιέ είναι δώρο από την κολλητή μου και όπως καταλαβαίνεις κάθε μέρα με τσεκάρει αν το φοράω! Για την βραδινή μας βόλτα διάλεξα να φορέσω jean shorts από ZARA, crop top από τα BSB, κολιέ από ZARA, Paul's Boutique Maisy τσαντούλα(μιας και την είχα φορτώσει με το tablet,ψηφιακή,πορτοφόλι,κλειδιά και κάτι βιβλία που αγόρασα από την έκθεση βιβλίου) και τις αγαπημένες μου πλατφόρμες από τα MIGATO !!



No comments:

Post a Comment