Thursday, April 24, 2014

21


Birthday Girl
Έφτασαν λοιπόν τα γενέθλια μου! 
Πριν 21 χρόνια οι γονείς μου δεν μπορούσαν να φανταστούν σε τι βάσανα μπήκαν γιατί πίστευαν ότι όπως ήταν ο γιος τους έτσι και εγώ θα ήμουν ένα ήρεμο κοριτσάκι!
 ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! 
Τα έλεγε ο αδερφός μου ότι θέλει ένα σάκο του box παρά ένα αδερφάκι... Τα έλεγε εκείνος αλλά ποίος τον άκουγε!
Εδώ είμαι λοιπόν, για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου, στον υπέροχο αξιολάτρευτο αδερφό μου αλλά και σε όλους εκείνους που με αγαπούν και με στηρίζουν! 
Αααα, και ότι φυσικά θα συνεχίζω να τους βασανίζω, γιατί όποιος αγαπά....βασανίζει (όπως λέει ο λαός) !!


Today is my birthday! 
I'm so so so so happy because I'm with the people I love.. There is nothing better of spending your special day with people that they love you! The photos are taken few days ago and they are so incredible... 
That day, I decided to mix and match my trainers with my lovely red dress from River Island!
Εκείνη την ημέρα δεν ήθελα να συνδυάσω τα ρούχα έτσι ώστε να βγάζουν κάτι το πολύ επίσημο αλλά ούτε και να ντυθώ πρόχειρα οπότε τα συνδύασα κάπως έτσι and why not? !! ?


Αυτό το post είναι το αγαπημένο μου! Όλες οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες σε όμορφα τοπία! Αυτό το χρώμα του ουρανού, η θάλασσα, τα λουλούδια και το εκκλησάκι με θέα την απέραντη θάλασσα, εικόνα που πουθενά αλλού δεν μπορείς να βρεις εκτός της Ελλάδας!







photos by @nick & @fotini 

 Dress: River Island
Bag: Paul's Boutique
Shoes: Nike
Sunglasses: LAK

xxx, deppy!

No comments:

Post a Comment